לאירוח הכפרי בדגניה ב' "דגנית" דרוש/ה מנהל/ת תפעול | מעברים מעיינות כנרת

לאירוח הכפרי בדגניה ב' "דגנית" דרוש/ה מנהל/ת תפעול

לאירוח הכפרי בדגניה ב' "דגנית" דרוש/ה מנהל/ת תפעול

06/09/2020
מועצה/אזור/יישוב: 
מספר משרה: 
624
חברה: 
קיבוץ דגניה ב'
תחום: 
תיירות, נופש ופנאי
תפעול ואחזקה
מקצוע: 
מנהל/ת אתר
מנהל/ת תפעול ולוגיסטיקה
תאור תפקיד: 

• מהווה יד ימינו וממלא מקומו, של מנכ"ל האירוח הכפרי ושותף בצוות ההנהלה הבכיר.
• ניסיון בניהול צוות ויכולות ארגון גבוהות.
• שמירה על מסגרת תקציבית מוגדרת תוך עמידה ביעדים
• תכנון ותזמון של העבודות השונות באירוח הכפרי.
• שיפור שירותי האירוח, לשביעות רצונם של האורחים.
• קשר עם מוסדות ובעלי מקצוע בקיבוץ (מטבח, מכבסה, תשתיות וכד').
• אחריות כוללת על כח האדם.

באחריות מנהל התפעול- הוצאה לפועל וביצוע האסטרטגיה הניהולית שנקבעה לאתר, עפ"י הנקודות הבאות:

1) הוצאה לפועל ואחריות על יישום תפעולי של תוכנית העבודה של כל המחלקות נותנות השירות.

2) אחריות לגיוסם והכשרתם של חברי הצוות העובדים במחלקות השונות, תוך ניתוח ושיפור מתמיד של תהליכי העבודה והסטנדרטים הנהוגים באירוח.

3) אחריות על תפעול החדרים בהתאם לסיכומי ישיבות תיאום שבועיות ובכפוף לצרכים הנדרשים על פי תפוסות, בקשות מיוחדות, טיפולים ב- VIP ובאורחים חוזרים, תכנון זמנים, כמויות ושעות עבודה על פי צרכים אלו. תפעול זה מביא ליידי ביטוי את הקונספט השיווקי שלפיו פועלת התיירות.

4) מעקב אחרי סידורי העבודה וקיומם של תקני העבודה שנקבעו (מפתחות המשרה השונות) למחלקות התפעוליות- ביצוע ומעקב התקנים כולל עמידה בהסכמי העבודה הקיבוציים לרבות שעות העבודה, שעות מנוחה (במידת הצורך שעת שהייה), התכנון כולל שעות נוספות, שעות עבודה בשבת ובחג.
כל אלו תוך עמידה ביעדים כספיים שייקבעו בתקציב העבודה.

5) אחריות על עמידה בסטנדרט עבודה אחיד שנקבע בתאום עם מנהלת הקבלה / הזמנות, במחלקות הקבלה, משק בית, מזון ומשקאות, כולל זמני תחילת משמרת, נוהלי עבודה במהלך משמרת ונוהלי סגירת משמרת ובמידת הצורך העברתה לתורני ערב.

6) אחריות על תפעול מערך עבודה במחלקת משק בית, עפ"י הסטנדרט שנבנה הכולל שימוש נכון בדטרגנטים, סטנדרט קבוע לטיפול בחדר להעצמת חווית הלקוח, הדרכות מקצועיות לחברי הצוות, טיפול ובקרה בנוהלי כביסה, בניית ופיקוח על מרכזי דילול וקביעת רמות מלאי לציוד התפעולי במחלקה.

7) אחריות על ניהול מערך האחזקה והתחזוקה באתר, כולל אחזקת שבר, אחזקה מונעת, ביצוע פרוייקטים בכפוף לאישור מנהלת התיירות לרבות ביצוע עבודות הנוי והגינון בתיירות.

8) אחריות על ניהול הרכש ומעקב אחרי המלאי כולל בניית רמות מלאי במחסני המחלקות השונות, הבאת הסכמים שנתיים מול הספקים השונים לאישור מנהלת התיירות לרבות ביקורת ובקרה על פי נוהלי הרכש שנקבעו לתיירות.

9) באחריות מנהלת התפעול להוציא לפועל את תוכנית ההדרכה שתבנה, ע"י מנהלת התיירות. תוכניות ההדרכה הינם מחלקתיות ואישיות ומטרתם העלאת רמת השירות בתיירות והגברת התפיסה העסקית.
ההדרכות כוללות- הדרכות מחלקתיות, הדרכות מקצועיות לחברי הצוות,
הדרכות- On the Job והדרכות העשרה.
תכנון ההדרכות תתבצענה ברמה שנתית.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

 נסיון מוכח בניהול בתחום תפעול התיירות הכפרית/מלונאית - חובה
 יכולת השתלבות בצוות גדול ומנוסה.
 אסרטיביות ויחסי אנוש ותקשורת בין-אישית טובה.
 יכולת לבניית יחסי עבודה טובים כלפי פנים וכלפי חוץ.
 תודעת שירות גבוהה.
 יכולת גבוהה בארגון ותיעדוף משימות.
 נכונות לעבודה בשעות מרובות ובלתי שגרתיות (כולל סופ"ש וחגים, בהתאם לצורך).
 ראיה מערכתית.
 יכולת עמידה בלחצים.
 יכולות ניהול, ארגון וביצוע.
 נכונות לביצוע כל עבודה הנדרשת במקום.
 אופק לצמיחה לניהול בכיר יותר
כפיפות: למנכ"ל האירוח הכפרי
היקף המשרה: 100%
תחילת תפקיד: מיידי

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
כולל סופי שבוע וחגים
משרה מלאה
שעות עבודה: 
7:00-18:00 שעות נוספות וסופ"ש
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור