רכז/ת זקנה מיטבית לתקופה קצובה | מעברים מעיינות כנרת

רכז/ת זקנה מיטבית לתקופה קצובה

רכז/ת זקנה מיטבית לתקופה קצובה

22/04/2025
מועצה/אזור/יישוב: 
מספר משרה: 
15738
חברה: 
מועצה אזורית עמק הירדן
תחום: 
חברה וקהילה
מקצוע: 
רכז/ת
תאור תפקיד: 

למועצה אזורית עמק הירדן דרוש/ה רכז/ת זקנה מיטבית לתקופה קצובה.

תיאור התפקיד:
ריכוז והפעלה של תוכנית להפגת בדידות ולחיזוק החוסן של אוכלוסיית האזרחים הוותיקים ברשות המקומית.

תחומי אחריות:
1. ריכוז התהליכים לגיבוש מדיניות הפעולה ברשות המקומית בנוגע לתוכנית המשרד לשיווין חברתי וקידום מעמד האישה להפגת בדידות ולחיזוק החוסן של אוכלוסיית האזרחים הוותיקים ברשות המקומית.
2. הוצאה לפועל של תכנית העבודה השנתית ועמידה ביעדים שנקבעו במסגרתה.

פירוט הביצועים והמשימות העיקריות, כנגזר מתחומי האחריות:
1. ריכוז התהליכים לגיבוש מדיניות הפעולה ברשות המקומית בנוגע לתוכנית המשרד לשיווין חברתי וקידום מעמד האישה להפגת בדידות ולחיזוק החוסן של אוכלוסיית האזרחים הוותיקים ברשות המקומית:
א. איסוף מידע ונתונים עדכניים על כלל אוכלוסיית האזרחים הוותיקים ברשות המקומית.
ב. ניתוח המידע ועיבודו לתוך תכנית העבודה השנתית.
ג. תיאום בין כלל הגורמים הרלוונטיים לקידום התכנית.
ד. סיוע למשרד בהוצאה לפועל ברשות המקומית של תכניות נוספות של המשרד למען אזרחים וותיקים.

2. הוצאה לפועל של תכנית העבודה השנתית ועמידה ביעדים שנקבעו במסגרתה:
א. מעקב ובקרה אחר הפעילות הרשות בתחום.
ב. מתן דיווחים שוטפים על הפעילות למשרד לשיווין חברתי וקידום מעמד האישה ולממונים ברשות המקומית.

3. שעת חירום:
בשעת חירום הגורם המתכלל ישמש גם גורם מקשר בין הרשות המקומית לבין המשרד בין היתר כדי להעביר תמונת מצב רשותית על התושבים האזרחים הוותיקים ועל מנת להנגיש לרשות המקומית ולתושבים האזרחים הוותיקים מידע רלוונטי. מובהר כי המשרד הוא שיקבע מתי מתחיל ומסתיים מצב החירום לצורך הסכם זה, והוא יודיע על כך לרשות המקומית. הגורם המתכלל ישתתף בהכשרה ובתרגול לפעילות בשעת חירום, כפי שיורה המשרד.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
1. עבודה עם אזרחים וותיקים.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

תנאי סף לתפקיד:
- תעודת 12 שנות לימוד.

ניסיון מקצועי:
- בעל ניסיון של שנה אחת לפחות בפרויקטים חברתיים. יתרון לבעלי רקע בייזום פעילויות חברתיות לאזרחים ותיקים או בניהול צוות מתקדם.

ועדת קבלה:
המועמד/ת אשר עומד בדרישות הגיוס מתבקש לעבור ראיון בוועדת איתור/ קבלה של משרד הפנים.
על המועמד/ת למלא טופס למשרה פנויה אותו ניתן להוריד מאתר המועצה בכתובת www.j-v.org.il תחת הכותרת מכרזים, לצרף אליו העתקי תעודות המוכיחות השכלה וניסיון נדרשים, קורות חיים מפורטים ומודפסים , ולשלוח במייל לכתובת hasama@j-v.org.il עד ולא יאוחר מיום 06.05.2025 בשעה 12:00 .
מועמד/ מועמדת אשר לא יעבירו את מלוא המסמכים הנדרשים בהתאם למכרז (תעודות המוכיחות השכלה וניסיון מקצועי ממקום העבודה) לא יועברו לשלב הבא.
* הבהרה מגדרית: המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לנשים וגברים כאחד.
** הבהרות:
1. עובד מועצה שטרם מלאו לו 24 חודשי עבודה במועצה אינו זכאי לגשת למכרז פנימי ומועמדותו לא תיבחן.
2. בהתאם לחוק שיווין זכויות לאנשים עם מגבלות תינתן העדפה במשרה הנ"ל למועמדים העונים על הגדרת החוק ועונים על דרישות התפקיד.
3. לפי סעיף 173ב' לפקודת העירייה תינתן עדיפות למועמדים בני העדה האתיופית העונים על דרישות התפקיד.

הודעה בדבר זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה.
בברכה,

מיה ונטורה אביגייל קציר
מנכ"לית המועצה מנהלת ההון האנושי

השכלה נדרשת: 
תיכונית
היקף המשרה: 
משרה חלקית
סוג המשרה: 
משרה חלקית
שעות עבודה: 
40% משרה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.