ממלא/ת מקום מזכירה לאגף הנדסה לתקופת חל"ד בהעסקה קצובה | מעברים מעיינות כנרת

ממלא/ת מקום מזכירה לאגף הנדסה לתקופת חל"ד בהעסקה קצובה

ממלא/ת מקום מזכירה לאגף הנדסה לתקופת חל"ד בהעסקה קצובה

05/08/2024
מועצה/אזור/יישוב: 
מספר משרה: 
13054
חברה: 
מועצה אזורית עמק הירדן
תחום: 
הנדסה
משרות זמניות
מקצוע: 
מזכיר/ה
תאור תפקיד: 

למועצה אזורית עמק הירדן דרוש/ה ממלא/ת מקום מזכירה לאגף הנדסה לתקופת חל"ד לתקופה קצובה.

1. תיאור התפקיד: ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות הנוגעות לעבודת הרשות, לפי הנחיות מהנדסת המועצה ומהנדסת הועדה המקומית לתכנון ובניה.

2. תיאור תחומי האחריות:
2.1. ניהול מסמכים.
2.2. טיפול בדואר (רגיל ואלקטרוני).
2.3. מענה טלפוני ומענה לפניות הציבור.
2.4. ניהול לוח זמנים ופגישות של הממונה.
2.5. אחריות על משימות הקשורות לאגף הנדסה.
2.6. אחריות על משימות הקשורות לועדה המקומית לתכנון ובניה.

3. פירוט הביצועים והמשימות העיקריות, הנגזרים מתחומי האחריות:
3.1. ניהול מסמכים -
3.1.1. הקלדת מסמכים, הדפסתם והפצתם.
3.1.2. הגהה למסמכים.
3.1.3. אחסון וגיבוי קבצים במחשב.
3.1.4. הכנת מצגות.
3.1.5. צילום, שכפול, כריכה של מסמכים וכו'.
3.1.6. קבלה והעברה של מסמכים לגורמים הרלוונטיים באגף הנדסה.
3.1.7. תיוק מסמכים באופן המבטיח את זמינותם.
3.1.8. מיון מסמכים ומשלוחם לארכיון.
3.1.9. איסוף והכנת חומרים לישיבות בהן משתתפת מהנדסת המועצה ומהנדסת הועדה המקומית לתכנון ובניה.
3.1.10. רישום פרוטוקול ישיבות, על פי הנחיית מהנדסת המועצה ומהנדסת הועדה המקומית לתכנון ובניה, והפצתו
לפי רשימת תפוצה מוגדרת.
3.1.11. ניהול פרוטוקולים ומעקב לביצוע החלטות האגף והמחלקות.

3.2. טיפול בדואר (רגיל ואלקטורני) -
3.2.1. קליטה ומיון של דואר.
3.2.2. ניתוב דואר על פי הנחיות מהנדסת המועצה ומהנדסת הועדה המקומית לתכנון ובניה.
3.2.3. הכנה ומשלוח של דואר עבור מהנדסת המועצה ומהנדסת הועדה המקומית לתכנון ובניה.
3.3. מענה טלפוני ומענה לפניות הציבור -
3.3.1. מענה טלפוני במשרד ורישום הודעות טלפוניות.
3.3.2. ניתוב פניות תושבים, המגיעות לאגף הנדסה.
3.3.3. סינון וניתוב שיחות לאגף הנדסה.
3.4. ניהול לוח זמנים ופגישות של מהנדסת המועצה ומהנדסת הועדה המקומית לתכנון ובניה -
3.4.1. תיאום טלפוני של פעולות ופגישות עבור מהנדסת המועצה ומהנדסת הועדה המקומית לתכנון ובניה.
3.4.2. משלוח תזכורות שונות (אירועים, פגישות וכו').
3.5. אחריות על משימות הקשורות לועדה המקומית לתכנון ובניה -
3.5.1. הפצת סדר יום ופרוטוקול של ועדת המשנה ובכלל זה, תאום ההקלטה, ארגון חדר הישיבות וכו'.
3.5.2. פתיחת תיקים במערכת ניהול ועדה - קומפלוט.
3.5.3. הפקת אגרות מידע ופיקדונות להיתר.
3.5.4. אחריות על ניהול ארכיון הועדה.
3.6. אחריות על משימות הקשורות לאגף הנדסה -
3.6.1. הזמנת ציוד משרדי.
3.6.2. תיאום ימי עיון, והדרכות לעובדי אגף הנדסה.
3.6.3. טיפול בהזמנות רכש.
3.6.4. הכנת חשבונות לתשלום.
3.6.5. ריכוז פעילות ועדת תמרור.
3.6.6. טיפול והכנת מכרזים.
3.7. ביצוע כל מטלה המנותבת לה ע"י מהנדסת המועצה ומהנדסת הועדה המקומית לתכנון ובניה מעבר למטלות השוטפות, בהתאם לצרכים המשתנים של האגף.
3.8. ביצוע הנחיות שונות ממונה ישיר.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

4. תנאי סף להגשת מועמדות -
4.1. השכלה: 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה – חובה הצגת תעודה.
4.2. שפות: עברית ברמה גבוהה.
4.3. היכרות עם תוכנות ה- OFFICE.

5. כישורים אישיים- יכולת ארגון מידע וסדר, דיוק בפרטים, אמינות ומהימנות אישית, יחסים בינאישיים, שירותיות, תודעת שירות גבוהה, דיסקרטיות, ייצוגיות, יכולת עמידה בלחצים, יכולת לטפל בכמה נושאים במקביל, יכולת התמדה, ריבוי משימות.

__________________________________________________________
ועדת קבלה:
המועמד אשר עומד בדרישות הגיוס מתבקש לעבור ראיון בוועדת איתור/ קבלה של משרד הפנים.
על המועמד למלא טופס למשרה פנויה אותו ניתן להוריד מאתר המועצה בכתובת www.j-v.org.il תחת הכותרת מכרזים, לצרף אליו העתקי תעודות המוכיחות השכלה וניסיון נדרשים, קורות חיים מפורטים ומודפסים , ולשלוח במייל לכתובת hasama@j-v.org.il עד ולא יאוחר מיום 12.08.2024 בשעה 12:00 .
מועמד/ מועמדת אשר לא יעבירו את מלוא המסמכים הנדרשים בהתאם למכרז (תעודות המוכיחות השכלה וניסיון מקצועי ממקום העבודה) לא יועברו לשלב הבא.
* הבהרה מגדרית: המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לנשים וגברים כאחד.
** הבהרות:
1. עובד מועצה שטרם מלאו לו 24 חודשי עבודה במועצה אינו זכאי לגשת למכרז פנימי ומועמדותו לא תיבחן.
2. בהתאם לחוק שיווין זכויות לאנשים עם מגבלות תינתן העדפה במשרה הנ"ל למועמדים העונים על הגדרת החוק ועונים על דרישות התפקיד.
3. לפי סעיף 173ב' לפקודת העירייה תינתן עדיפות למועמדים בני העדה האתיופית העונים על דרישות התפקיד.

הודעה בדבר זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה.
בברכה,

אביגייל קציר מיה ונטורה
מנהלת ההון האנושי מנכ"לית המועצה

השכלה נדרשת: 
תיכונית
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
משרה מלאה
שעות עבודה: 
42 שעות שבועיות.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור