מנהל/ת מחלקת הספורט | מעברים מעיינות כנרת

מנהל/ת מחלקת הספורט

מנהל/ת מחלקת הספורט

29/05/2024
מועצה/אזור/יישוב: 
מספר משרה: 
12380
חברה: 
מועצה אזורית עמק הירדן
תחום: 
חינוך/הדרכה
ספורט ותרבות הגוף
קהילה
מקצוע: 
מנהל/ת
תאור תפקיד: 

למועצה האזורית עמק הירדן מנהל/ת מחלקת הספורט.

ייעוד:
בעל תפקיד העומד בראש מערכת הספורט ברשות המקומית. אחראי לביצוע פעולות הספורט ביישוב ותכנון שנתי ורב שנתי של הספורט ברשות המקומית, בתיאום עם מינהל הספורט, משרד התרבות והספורט, מוסדות החינוך ואגודות הספורט, ובהתאם להנחיות הגורמים המוסמכים ברשות המקומית.
מטרת העיסוק- תכנון וביצוע פעילויות ספורט עממיות ותחרותיות ברשות המקומית, כולל אגודות הספורט.

תיאור התפקיד:
 אחראי לתכנון מערך פעילויות הספורט השונות ולפיקוח עליהן. הפעילויות כוללות: מפעלי ספורט (תחרויות, טורנירים, ימי ספורט ואירועים), ליגות בענפי הספורט השונים, אירועי ספורט מקומיים (צעדות, מרוץ אופניים וכד'), מפעלי ספורט ונופש מרכזיים בחופשות ועוד.
 אחראי לטיפוח הספורט הייצוגי ובכלל זה, איתור וטיפוח כישרונות צעירים והקמה וטיפוח נבחרות ספורט מקומיות בענפי הספורט השונים.
 אחראי לתחזוקת הציוד, האולמות ומתקני הספורט שברשות מוא"ז עמק הירדן.

תחומי אחריות:
1. הגדרת מטרות, תכנון, ארגון וביצוע של מדיניות, בתחום האחריות של המחלקה.
• אחראי להגשת תכנית עבודה שנתית לביצוע פעילות ומפעלי ספורט במוא"ז עמק הירדן לאישור ועדת מועצת הספורט.
• אחראי על קיומם של מפעלי ספורט אזוריים/ארציים, ליגות בענפי הספורט השונים, וארגון חוגי ספורט לילדים, לנוער ובוגרים כפי שיוגדרו בתכנית העבודה השנתית שתאושר בוועדת מועצת הספורט.
• אחראי לטיפוח הספורט ההישגי בענפי הספורט השונים בהתאם למדיניות מוא"ז עמק הירדן, הנגזרת מתכנית העבודה שאושרה ע"י ועדת מועצת הספורט.
• אחראי לעריכת תכנית רב שנתית לבניית מתקנים ואולמות במוא"ז עמק הירדן, יישומה בהתאם ללו"ז ודיווח לוועדת מועצת הספורט.

2. פיקוח ובקרה על ביצוע העבודה השוטפת במחלקה.
• אחריות לארגון חוגי ספורט לילדים, לנוער ולמבוגרים ובכלל זה, ניהול יעיל של מערך הרישום לחוגים וביצוע בקרה.
• אחריות לקידום ויצירת שת"פ בין ענפי הספורט ברמה המקצועית, שילוב פעילויות ספורט ושת"פ בהסעות.
• מקפיד להיות צמוד בכל החלטותיו ופעולותיו לחוקים, לצווים ולנהלים, התקפים בשירות הציבורי בכלל ובשלטון המקומי בפרט.
• מציע לוועדת מועצת הספורט שינויים ותוספות לקריטריונים, לסטנדרטים ונהלים תקפים, המתייחסים לתחומי אחריותו ולפעילותו.
• מציע לוועדת מועצת הספורט שיפורים ושינויים בשיטת העבודה, בדפוסי הפעולה, בנהלים התקפים, בטפסים קיימים, בשאלונים ובכל דרך אחרת לשיפור היעילות והאפקטיביות שלו ושל עובדיו.
• מבצע כל מטלה המנותבת לו ע"י הממונה הישיר מעבר למטלות השוטפות, בהתאם לצרכים המשתנים של היחידה.

3. ניהול צוות העובדים במחלקה.
• אחראי על סגירת חוזי עבודה מול עובדי המחלקה בהתאם למדיניות הרשות ובכפוף לתקציב השכר שאושר בוועדת מועצת הספורט.
• אחראי על הגשת דוח שכר של עובדי מחלקת הספורט (רכזים/מאמנים) מידי חודש לחשבת השכר של הרשות לטובת ביצוע משכורות.
• אחראי על מסירת עדכון שוטף על כל שינוי שישנו במצבת כח אדם במחלקת הספורט.
• ביצוע פגישות עבודה אישיות, לפחות 4 פעמים בשנה, עם כל מנהל ענף לצורך פתרון בעיות, משובים, קידום פרויקטים ענפיים, עדכון סטטוס תקציב ענפי ועוד.
• אחראי להנחיית המדריכים ורכזי הספורט האזוריים/ ענפיים באופן ביצוע עבודתם, להדרכתם ולשיפור הידע והרמה המקצועית באמצעות קורסים והשתלמויות.
• מפקח על אופן עבודתם של המדריכים והעובדים האחרים הכפופים לו- הן באופן ישיר והן באמצעות קבלת דיווחים שוטפים.

 אחריות וטיפול בנושאי הצטיידות, רכש ותחזוקה של מתקני הספורט
 אחראי לניהול הצעות מחיר ומכרזי רכש עבור צרכי ענפי הספורט השונים ואירועי הספורט.
 טיפול ברכש ותחזוקת מתקני ספורט ואולמות (תחזוקה שוטפת ותחזוקת שבר) בכל רחבי הרשות.

 קשרי‏ חוץ, שת"פ‏ וגיוס‏ מקורות ‏כספיים
 עבודה שוטפת מול משרדי ממשלה רלוונטיים ויצירת שת"פ עם גורמי חוץ ומשרדי ממשלה ובכלל זה, עבודה בתיאום מלא ובשת"פ עם המפקח על הספורט וצוות מנהל הספורט במשרד המדע, התרבות והספורט ומשרדי הספורט השונים.
 אחראי על ריכוז והובלת גיוס כספים ממקורות חיצוניים עבור כלל הענפים.
 אחראי לקידום ויצירת שת"פ בין אזורי.
 פיקוח על תהליכי רישום לאיגודים המקצועיים בענפים השונים.
 דיווחים רבעוניים/חודשיים למנהלת אגף חינוך, נוער וספורט ולוועדת הספורט

תנאי סף:
בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ באחד או יותר מהתחומים הבאים:
א. בתחום ספורט (תואר בחינוך גופני, ניהול ספורט או תואר בהתמחות בספורט).
ב. במדיניות ציבורית, כלכלה, מינהל עסקים, משפטים, מדעי המגינה או חינוך, ובלבד שהינו בוגר קורס אוריינטציה בספורט (קורס מינהל ספורט).
ג. מדיניות ציבורית, כלכלה, מינהל עסקים, משפטים, מדעי המדינה או חינוך, ובלבד שהינו בעל תעודת מאמן ממוסד שקיבל הכרה לפי חוק הספורט.
• מועמד שיבחר עם השכלה זו, (סעיף ג') יידרש להשלים לימודי קורס מינהל ספורט בתוך 18 חודשים מיום בחירתו.
ד. בעל תואר אקדמאי אחר, שאינו מופיע ברשימת התארים שלעיל, ואשר הינו בעל 5 שנות ניסיון ויותר של ניהול יח' הספורט הרשותיות (מח', אגף, רשות הספורט), ובלבד שהינו בעל תעודת מאמן ממוסד שקיבל הכרה לפי חוק הספורט ו/או בוגר קורס אוריינטציה בספורט (קורס מנהל ספורט).

הכשרה:
מנהל היחידה ישתתף בכנסים מקצועיים המאורגנים מעת לעת ע"מ לשפר את השכלתו, מקצועיותו.

ניסיון:
למנהל מח' ספורט, תידרשנה 4 שנות ניסיון, למנהל אגף/ רשות ספורט תידרשנה 5 שנות ניסיון מקצועי, מתוכן 3 שנות ניסיון ניהולי: ניסיון מקצועי מוכח בתחום הספורט באחד או יותר מהתחומים הבאים: ארגון ספורט, ניהול או אימון בפועל בגופי ספורט או מחלקות ספורט ברשות מקומית או במתנ"ס או תאגיד ספורט עירוני.
ניהולי: ניהול צוות עובדים ו/או, ניהול תקציב ו/או ניהול פרויקטים ברמה רשותית בתחום הספורט.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות תפקיד מיוחדות:
 בעל יכולת לנהל ולארגן אירועי ספורט.
 בעל יכולת לנהל תקציב והבנה בקריאת דוחות כספיים.
 בעל הבנה במחשבים ובפרט בתוכנת אקסל.
 נכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות (כולל סופי שבוע וחול המועד), שעות נוספות.
 ניידות ונסיעות בתפקיד.
 יכולת לאזן בין צרכי מחלקת הספורט לבין אילוצי תקציב המועצה.
 מנהל מחלקת הספורט לא יכהן במקביל כחבר הנהלה או יו"ר באיגוד ספורט ספציפי לטובת מניעת ניגוד עניינים.
 השתתפות בכנסים מקצועיים המאורגנים מעת לעת על מנת לשפר ולייעל את מערך הספורט.
כישורים אישיים:
ידע והבנה בניהול ספורט, בעל יכולת לנהל תקציב והבנה בקריאת דוחות כספיים, יכולת ניהול וארגון אירועי ספורט, יכולת הדרכה והפעלה של צוות מדריכים ומאמנים, יכולת ניהול משא ומתן, יכולת ביטוי בכתב ובעל פה, יכולת ונכונות לעבוד בשעות בלתי שגרתיות, בסופי שבוע ובחול המועד, יכולת ניידות, הכרות עם יישומי מחשב- בעל נגישות ויכולת שליטה במחשבים בתחומי עיסוקו.

ועדת קבלה:
המועמד/ת אשר עומד בדרישות הגיוס מתבקש לעבור ראיון בוועדת איתור/ קבלה של משרד הפנים.
על המועמד/ת למלא טופס למשרה פנויה אותו ניתן להוריד מאתר המועצה בכתובת www.j-v.org.il תחת הכותרת מכרזים, לצרף אליו העתקי תעודות המוכיחות השכלה וניסיון נדרשים, קורות חיים מפורטים ומודפסים , ולשלוח במייל לכתובת hasama@j-v.org.il עד ולא יאוחר מיום 14.06.2024 בשעה 12:00 .
מועמד/ מועמדת אשר לא יעבירו את מלוא המסמכים הנדרשים בהתאם למכרז (תעודות המוכיחות השכלה וניסיון מקצועי ממקום העבודה קודם בתחום) לא יועברו לשלב הבא.
* הבהרה מגדרית: המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לנשים וגברים כאחד.
** הבהרות:
1. עובד מועצה שטרם מלאו לו 24 חודשי עבודה במועצה אינו זכאי לגשת למכרז פנימי ומועמדותו לא תיבחן.
2. בהתאם לחוק שיווין זכויות לאנשים עם מגבלות תינתן העדפה במשרה הנ"ל למועמדים העונים על הגדרת החוק ועונים על דרישות התפקיד.
3. לפי סעיף 173ב' לפקודת העירייה תינתן עדיפות למועמדים בני העדה האתיופית העונים על דרישות התפקיד.

הודעה בדבר זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה.
בברכה,

אביגייל קציר מיה ונטורה
מנהלת אגף ההון האנושי מנכ"לית המועצה

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
משרה מלאה
שעות עבודה: 
42 שעות שבועיות.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור